ginekologia i poloznictwo w fizjoterapii

ginekologia i poloznictwo w fizjoterapii

Cztery Pokarmy, które niszczą Wysiłki Weight Loss

Jeśli wziąć czas, aby założyć skuteczny program odchudzania i są ustawione, aby umieścić w wysiłku trzeba zobaczyć wyniki masz zamiar, to może być w pełni poczucia kontroli nad swoim losem i gotowy, aby zobaczyć sukces chcesz. Ale niewiele wiesz, że mogą występować pewne pokarmy skradanie się swojego planu, że nie powinno być.

Jeśli nie jesteś ostrożny, może skończyć się spożywanie pokarmów, które są tylko będzie szkodzić swoje postępy, a nie poradzę. Jakie produkty spożywcze są nam myśli? Pozwala 'go ponad cztery z najlepszych produktów, które mogą być jedzenie, które można nic nie robić, ale szkodzi swoje wysiłki odchudzania.

Jogurt niskotłuszczowy:

Pierwszy żywności do ponownego rozpatrzenia z diety planu jest niskotłuszczowy jogurt. Problemem jest to, że często te odmiany zawierają zbyt dużo cukru, aby być częścią zdrowej diety, a spowoduje tylko poziom glukozy we krwi na kolec, a potem przyjść w gruzach. Byłbyś wiele lepiej wybierając greckiego jogurtu, który jest niższy w cukier i znacznie wyższa w białko, aby był zadowolony aż do następnego posiłku.

Batoniki zbożowe:

Drugi żywności, które mogłyby zasługują iść na "Hit-listy" jest batonik zbożowy. batoniki zbożowe są bardzo dopracowane w przyrodzie i nie dostarczy Ci dużo białka w ogóle. To nie zaspokoi swój głód, nie będą one dostarczyć Twoim mięśniom składników odżywczych potrzebnych do budowy i naprawy siebie. Tworzenie własnych barów granola z domowych składników byłoby znacznie lepiej.

Otręby zbożowe, silosy:

Mówiąc o zboża, jeśli zwykle zaczynają swój dzień z miską otrębów zbożowych, to też musi być postrzegana. Duży problem z otrąb zbożowych, jest fakt, że większość zbóż zawierają dużo cukru, który większość ludzi nigdy nie będzie podejrzewał od "otręby" żywności na bazie.

- autor artykułu

Sponsorzy

by http://studiaperiegetica.pl